Parque temáticu


Parque temáticu -  - 9788480533713
EAN: 9788480533713
Editado por: Trabe
Materia: Asturias , Narrativa en asturiano
Colección: Incla interior
Nº en la colección: 70
Idioma:Asturiano
Publicado el: 1 Noviembre 2005
Nº Edición: 1
Nº páginas: 123
Encuadernación: Rústica
9.00
o también con 853 páginas de

Disponible en la librería en la planta segunda (Asturias)

¿Lo has leido?, comparte tu valoración:

Yá a la venta la meyor, y más esperada, novela de Xosé Nel Riesgo.
Nun pequeñu mundu gobernáu por homes fechos a sigo mesmos, bregaos nel arte de llegar al cumal de la representación llocal (basa organizativa del Estáu y principiu del averamientu a los sufríos ciudadanos y les tapecíes ciudadanes), l’esfuerciu diariu, la entelequia alministrativa ye llegar a la fin de los mandatos con dalgo qu’inaugurar en campaña electoral. Dalgo que, si pue ser, inxerte una inversión de munchos ceros, xenere puestos de trabayu (mesmo si son precarios) y meta’l territoriu nel glamour de la modernidá.
Nos caberos años del sieglu xx anició una dómina d’afoguinos municipales por tener un Parque… comercial, empresarial, loxísticu, temáticu… Fecha con una retranca afilada como una barbera, esta novela ye un retablu de personaxes que, masque nun se correspuenden con xente nin territoriu concretos, sí que ye deldora d’impagables próceres de la caleya urbanizada con faroles decimonóniques, los cursos pa paraos, el polígonu industrial/re-sidencial, y la escuela taller d’emprendedores ensin capital.
Que naide nun faiga l’inútil exerciciu d’identificar nestes páxines a estos ediles inventores del fast food políticu (o política puxarra) como calcos de los sos representantes llocales mediatos o inmediatos: cenciellamente, nun ye que se paezan. Son ellos mesmos, cenciellamente.

Xosé Nel Riesgo (Avilés, 1963) ye xeógrafu y Máster Superior en Desarrollu Llocal pola Un...